ÜNLÜLERİN ÖLÜM İLE İLGİLİ SÖZLERİ

ünlülerin ölümle ilgili sözleri, ünlülerin ibretlik son sözleri, ünlülerin son sözleri neler, Türk edebiyatının önemli ismi Necip Fazılın ölümle ilgili sözleri
 
"Rabbimiz,
beni kendi hazretine dâvet ediyor. Artık gitmek zamânıdır. Yâ Azrâil! Çabuk ol! Beni Rabbime çabuk kavuştur!" -Hazret-i Mevlana

 ''Öldüğüm zaman beni deniz sesi işitecek bir yere defnediniz...'' - Barbaros Hayreddin Paşa

"Demek böyle ölünürmüş..."-Necip Fazıl Kısakürek

''Hekimler, bana niçin kıydınız?'' - Fatih Sultan Mehmet

"Asıl ölüm, ilimden payını almayanlaradır. Faydalı ile faydasızı bilenler bilgi sâhipleridir." - Şeyh Edebali

''Biz hizmetimizi Allah için yaptık ve mükâfatını da ahirette bekliyoruz." - Mimar Sinan

 ''Ben ölünce bir elimi tabutumun dışına atın. İnsanlar görsünler ki padişah olan Süleyman bu dünyadan eli boş gitmiştir.'' - Kanuni Sultan Süleyman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder